Aldığınız ürünün hatalı çıkması durumunda neler yaparsınız? | Forum Sayfa Cevapları

Aldığınız ürünün hatalı çıkması durumunda neler yaparsınız?


Türkçe Öğretmeni

5. Sınıf Türkçe Aldığınız ürünün hatalı çıkması durumunda neler yaparsınız? konusunu kısaca ve uzun ele alacağız.


Aldığınız ürünün hatalı çıkması durumunda neler yaparsınız? konusu ile ilgili kısaca bir yazı örneği ;


Cevap :Alışverişimi yaptıktan sonra ürün hatalı çıkarsa aldığım mağazaya götürüp şikayetimi bildiririm. Onlar yardımcı olmazsa fişim veya faturamla tüketici haklarına başvuru yaparım. Ürünüm onaylandığı takdirde mağazadan nakit olarak para iademi alırım.


Aldığınız ürünün hatalı çıkması durumunda neler yaparsınız? konusu ile ilgili uzun bir yazı örneği ;


Cevap : Aldığım ürün hatalı çıktığında öncelikle aldığım mağazaya götürürüm, değişim yapmalarını yada firmaya incelemeye göndermelerini talep ederim. 21 iş günü dönüş süreleri vardır bu iş günü süresi dolana kadar beklerim. Sonuç olumlu gelirse iade işlemimi yaparım.

Fakat olumsuz  gelirse de Tüketici hakem Heyetine fişim ve faturamla dilekçemi yazarak şikayette bulunurum. Onlarda ürünün bilirkişi ye sunarak hatanın benden mi yoksa firmadan mı kaynaklı olduğunu incelerler ve sonuç olarak olumlu cevap gelirse eğer mağazadan nakit olarak para iademi alırım.

Bu şekilde haklarımı koruyan bir kurum olduğu için bende mağdur olmamış olurum.


 



Ödevini Bulamadıysan ARA

Aldığınız ürünün hatalı çıkması durumunda neler yaparsınız?

Konusu Hakkında Soru Sormak İster Misiniz ?
Yorum ve Düşüncelerinizin Bizim İçin Ne Kadar Değerli Olduğunu Biliyor Musunuz ? Destek ve Yorumlarınız için Tıklayınız...




Konuya Bir Cevap Yazın
Önceki Ders Kitabı Sayfa Cevapları « Bir Sonraki Sayfa Cevapları Konusu »

error: Content is protected !!