Ders Notları

Farklı öğünlerde tüketilmesi gereken farklı besinlerin neler olduğunu arkadaşlarımızla tartışalım.

4. Sınıf Fen Bilimleri Farklı öğünlerde tüketilmesi gereken farklı besinlerin neler olduğunu arkadaşlarımızla tartışalım. konusunu kısaca ve uzun ele alacağız.


Farklı öğünlerde tüketilmesi gereken farklı besinlerin neler olduğunu arkadaşlarımızla tartışalım. konusu ile ilgili kısaca bir yazı örneği ;


Cevap:

Günümüzde sürekli olarak İnsanların farklı ürünler de farklı besinler tüketmesi gerektiğini biliyoruz.

Örnek vermek gerekirse bir kişinin sabah kahvaltısında daha çok hafif ürünler tercih edilmesi yani peynir zeytin reçel gibi besleyici ve mideye zarar vermeyen besinler tüketmesi öğlen yemeğinde ise biraz daha ağır tavuk makarna gibi ürünler tüketmesi Akşam yemeğinde ise öğlen yemeğine göre biraz daha hafif olan balık salata gibi çorba gibi yemekler tüketmesi onun sağlığı açısından daha verimli olacağından dolayı bu tür ürünlere dikkat etmesi dengeli ve düzenli beslenme açısından büyük bir önem arz etmektedir.


Farklı öğünlerde tüketilmesi gereken farklı besinlerin neler olduğunu arkadaşlarımızla tartışalım. konusu ile ilgili uzun bir yazı örneği ;


Cevap :

Sabah Yemeği : 1 kişinin Sabah yemeğinde peynir zeytin reçel yumurta yoğurt gibi besinler tüketmesi gerekmektedir

Öğle Yemeği : 1 kişinin Öğle yemeğinde makarna salata tavuk sulu yemekler bakliyatlar gibi besinler tüketmesi gerekmektedir.

Akşam Yemeği : 1 kişinin Akşam yemeğinde ise daha hafif olan balık çorba sebze yemekleri gibi besinler tüketmesi sağlığı açısından daha uygun olacaktır.


 

İlgili Makaleler

Bir Yorum

  1. Merve dedi ki:

    Sağlıklı ve dengeli beslenmek için aynı besinleri ve aynı ürünleri tercih etmemiz gerekmektedir. Sağlıklı olan ve vücudumuza faydalı olan yiyecek ve içecekleri tercih ederek dengeli ve düzenli beslenebiliriz. Mevsimde yetişmiş olan ıspanak karnabahar brokoli havuç gibi sebzeler tüketildiği zaman sağlığa oldukça faydalı vitaminleri içerir. Ayrıca süt ve süt ürünleri et ve et ürünleri de sağlığımız için oldukça faydalıdır. Bugünkü besinleri tükettiğimizde zaman saklama koşullarına ve pişirme koşullarına dikkat ederek tüketmekte fayda vardır

Bir cevap yazın

İsim yerine takma isim yazabilir veya hiç isim yazmayabilirsiniz.