3. Sınıf Matematik Ders Kitabı

3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 114-115-116 Cevapları TUNA Yayınları

3. Sınıf Matematik Tuna Matbaacılık Kitabı İki Basamaklı Doğal Sayıları Bir Basamaklı Doğal Sayılara Bölme Cevapları Sayfa 114, 115, 116


İki Basamaklı Doğal Sayıları Bir Basamaklı Doğal Sayılara Bölme Cevapları


3. Sınıf Matematik Tuna Matbaacılık Kitabı Sayfa 114-115-116 Cevapları


Soru : Hüsnü, 30 cevizi 2 kardeşiyle eşit olarak paylaşmak istiyor. Bu paylaşımı nasıl yapabilirler?


Cevap : 30 ÷ 2 = 15 yaparak 15’şer bir şekilde dağıtması gerekir.


3. Sınıf Matematik Tuna Matbaacılık Kitabı Sayfa 116 Cevapları


ALIŞTIRMALAR


1. 24 ‘ 6 işleminin sonucunu sayı doğrusu kullanarak bulunuz.


Cevap :

3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 114-115-116 Cevapları TUNA Yayınları
“3. Sınıf Matematik Kitabı Tuna Matbaacılık Sayfa 114-115-116 Cevapları”

2. Yandaki bölme işlemine devam edilip edilemeyeceğini belirleyiniz.


Cevap : Kalan 2 sayısı bölen 17 den küçük olduğu için devam etmez.


3. Aşağıdaki bölme işlemlerini yapınız.


Cevap :

3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 114-115-116 Cevapları TUNA Yayınları
“3. Sınıf Matematik Tuna Matbaacılık Kitabı Sayfa 116 Cevapları”

İlgili Makaleler

Bir Yorum

  1. Merve dedi ki:

    İki basamaklarla toplama ve çıkarma işlemi yaptıktan sonra elbette ki bölme işlemine veya çarpma işleminde bunlarla yaparak matematikteki konumuzu pekiştirebiliriz. İki basamaklı çarpma işlemini yaparken dikkat etmemiz gereken önemli kurallardan biri elbette ki öncelikle birler basamağına çarptıktan sonra onlar basamağına çarparak işlemimize dikkatli bir şekilde tamamlamak olabilmektedir.

Bir cevap yazın

İsim yerine takma isim yazabilir veya hiç isim yazmayabilirsiniz.